قوانین فروشندگی:

1- تکمیل فرم ثبت نام فروشندگی و ارسال نمونه کار ( درخواست همکاری )

* توجه نمائید نمونه کارهای ارسالی باید به صورت حرفه ای و توسط شما انجام شده باشد و در صورت مشاهده نمونه کارهای دیگر سایت ها سایت پاپیکو نمیتواند با فروشنده همکاری کند.

2-  مطالعه شرایط کسب درآمد و قوانین ارسال محصول پاپیکو توسط فروشنده

3- قبول شرایط کسب درآمد و قوانین پاپیکو توسط فروشنده

شرایط عضویت:

فروشندگانی مانند طراحان گرافیک، عکاسان، تدوینگران، طراحان تیزر و موشن گرافیک، فیلمسازان، تصویربرداران، صداگذاران ، ادمین های سایت و پلت فرم های مجازی میتوانند در سایت پاپیکو عضو شوند.

4 - حداقل سن فروشنده 18 سال میباشد.

5 - کسب درآمد در پاپیکو با سایت های دیگر فروش که بر اساس خرید یکجا و حقوق ثابت است فرق دارد . نحوه کسب درآمد و حقوق در پاپیکو ( 70% درصد ) از کمیسیون فروش کار  است  که تا 10 سال پس از انتشار برای هر طرح هرماه با توجه به میزان فروش و امتیازات به فروشنده تعلق میگیرد .

۶ – طبق ماده ١٧ تمامی طرح های منتشر شده در سایت پاپیکو تحت نام و عنوان پدید اورنده اثر می باشد ، و تمامی مسئولیت مربوطه به امور طراحی اثر مربوط به پدید آورنده اثر می باشد. 

۷ – طبق ماده ١٨ قانون حمایت حقوق مؤلفان و هنرمندان نام طراح در طرح منتشر شده ذکر شده مگر اینکه پدید آورنده به ترتیب دیگری موافقت کرده باشد.

 ۸ – سایت پاپیکو تحت عنوان فروشگاه طرح بین تولید کننده اثر و مشتریان می باشد ، که با انتشار محصولات متنوع از طراحان طرف قرارداد مالکیت اثرات منتشر شده داشته و سود حاصله از فروش بنا به توافق طرفین طبق قرارداد فی مابین تقسیم میشود .

 ۹ – امکان حذف اثر پس از انتشار برای پدیده آورنده وجود ندارد و اثر پس از انتشار تحت عنوان محصول دانلودی تحت مالکیت مادی و معنوی سایت می باشد و پدیده آورنده هیچگونه اختیاری در رابطه با ویرایش ، حذف نداشته و حق بهره برداری از فروش اثر طبق توافق دو طرفه را داراست.   استفاده یا خرید محصولات وب سایت پاپیکو به منزله موافقت با قوانین سایت می باشد .

10 - تسویه حساب با طراحان با حد نصاب رسیدن به مبلغ 1 میلیون تومان انجام می شود، درخواست های تسویه حساب باید از طریق سایت  ثبت شود و پرداخت مبلغ تا 1 هفته بعد از ثبت درخواست انجام میشود.

11 - در پاپیکو محصولاتی تایید می شوند که  خود فرد سازنده محصول باشد و اگر مشاهده شود طراح ( قبل و بعد از انشار  طرح در پاپیکو ) محصول را سایت دیگری برای فروش قرار داده، پاپیکو (سرقت ادبی ) تشخیص داده و تمام محصولات منتشر کننده از نوع برسی کرده و  منتشر کننده جریمه خواهد شد .
* جریمه های ناشی از نقض حق کپی رایت برای ( بار اول 1/000/000 ) تومان
* جریمه های ناشی از نقض حق کپی رایت برای ( بار دوم 5/000/000 ) تومان + تعلیق اکانت منتشر کننده به مدت 6ماه 
* جریمه های ناشی از نقض حق کپی رایت برای  ( بار سوم 10/000/000 تومان + تعلیق اکانت منتشر کننده به مدت 2 سال و در صورت تکرار چنین مواردی سایت پاپیکو دیگر نمیتواند با     فروشنده همکاری کند و اکانت فروشنده حذف خواهد شد.)
* نحوه پرداخت جریمه ها از محل در آمد منتشر کننده کسر میگردد .

12 - هر گونه تبلیغ و یا لینک دادن به سایت های دیگر و شبکه های اجتماعی در بین توضیحات یک محصول ممنوع است

13 - با ارسال درخواست تبدیل عضویت از عادی به فروشنده مواد توافقنامه و ضوابط پاپیکو را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از فروشنده وجود ندارد. 


14. تغییرات توافقنامه:
توافقنامه استفاده از خدمات پاپیکو تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه پاپیکو  و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، پاپیکو حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت پاپیکو در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا  پاپیکو مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و فروشنده می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت پاپیکو کنترل نماید.



1403-06-20