آموزش گام به گام ذخیره عکس با گزینه سیو فور وب در فتوشاپ ( Save for web )

1.1.2.2. برای این که حجم تصویر موکاپ به حداقل برسد میتوانید از گزینه سیو فور وب در فتوشاپ استفاده کنید .
 در گام اول لازم است از طریق منو File زیر منو Export را انتخاب کرده و در نهایت نیز از میان گزینه هایی که نمایش داده می شود، گزینه  Save for web را انتخاب نمایید.
نکته: در نظر داشته باشید که شما می توانید با فشردن همزمان کلیدهای ترکیبی Alt+Shift+Ctrl+S نیز وارد بخش مربوط به ذخیره عکس برای وب در فتوشاپ شوید.


تصویر مربوط به متن 1.1.2.2




1.1.2.3. حال صفحه مربوط به تنظیمات ذخیره عکس برای وب در فتوشاپ نمایش داده می شود. تنظیمات موجود در این صفحه شامل موارد زیر می شود:
Preset: از طریق این قسمت شما می توانید تعیین کنید که ذخیره عکس برای وب در فتوشاپ با چه کیفیتی صورت گیرد. به طور معمول بهتر است
از فرمت JPEG استفاده شده و کیفیت عکس را روی حالت High قرار دهید. لازم است در نظر داشته باشید که باید تیک گزینه Optimized فعال
باشد.
Animation: در صورتی که با استفاده از برنامه فتوشاپ اقدام به ساخت انیمیشن کرده اید، این گزینه مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در غیر این
صورت در حالت غیرفعال نشان داده می شود. در نهایت نیز با کلیک روی دکمه Save تغییرات اعمال شده و عکس با فرمت جدید ذخیره می شود.


تصویر مربوط به متن 1.1.2.3




1.1.2.4. شما می توانید پیش از ذخیره عکس همانند تصویر زیر زبانه 2-Up را انتخاب نمایید تا بتوانید تفاوت میان نسخه اورجینال عکس و نسخه بهینه شده برای وب را مشاهده نمایید.

تصویر مربوط به 1.1.2.4


1403-06-20