قوانین و مقرارات خریداران

1. تمامی کاربران وب سایت پاپیکو ملزم به رعایت قوانین سایت طبق قوانین جاری کشور و کپی رایت می باشند.


2. استفاده از محصولات وب سایت پاپیکو منوط به پذیرش قوانینی به شرح زیر می باشد :  


3. تغییر درمحصولات و فروش آنها به هر نحو غیر مجاز میباشد و برابر قوانین جرایم رایانه ای در پلیس فتا با سوء استفاده کنندگان برخورد می شود. شما فقط مجاز به چاپ و استفاده شخصی طرح ها هستین.  هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل های این وبسایت به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد.

3-1. استفاده از محصولات و فایل های سایت در طراحی به قصد چاپ واستفاده شخصی و اخذ هزینه طراحی از مشتری بابت فایل طراحی شده بلامانع است )


4. با استناد به قانون جرائم رایانه ای تعیین شده در قانون مجازات اسلامی و با توجه به مصادیق محتوای مجرمانه جرائم رایانه ای و با توجه به اینکه کلیه محصولات ارائه شده در سایت دارای شماره شناسایی هستند، در صورت تخلف از قوانین سایت پیگیری های قانونی جهت جلوگیری از سوء استفاده متخلفین توسط مراجع ذیصلاح به عمل خواهد آمد.

4-1. جهت اطلاع کاربران از قوانین مجازات اسلامی جمهوری اسلامی ایران به دو ماده از این قانون در ارتباط با جرائم رایانه ای اشاره می کنیم:

4-2. ماده ۷۴۰ قانون مجازات اسلامی: هرکس بطور غیر مجاز داده های متعلق به دیگری را برباید و یا از داده های دیگران به نفع خود سوء استفاده نماید، چنانچه عین داده ها در اختیار صاحب آن باشد طبق قانون به پرداخت جزای نقدی از ۵ میلیون ریال تا ۲۰ میلیون ریال و حبس از ۹۱ روز تا یکسال محکوم خواهد شد.

4-3. ماده ۷۴۵ قانون مجازات اسلامی: هرکس بوسیله سامانه های رایانه ای یا مخابراتی داده های دیگری را بدون رضایت او منتشر و یا در دسترس دیگران قرار دهد به نحوی که منجر به ضرر یا عرفا موجب هتک حیثیت او شود طبق قانون به پرداخت جزای نقدی از ۵ میلیون ریال تا ۴۰ میلیون ریال و حبس از ۹۱ روز تا ۲ سال و یا هر دو محکم خواهد شد.


5.درصورت عدم دانلود در یک روز ، دانلودها به روز بعد منتقل نمی شوند.


6. وب سایت پاپیکو متعهد به احترام به حریم خصوصی اطلاعات شخصی افرادی است که با آنها ارتباط دارد.


7. سایت پاپیکو هچگونه مسئولیتی در قبال غلط املایی طرح ها نداشته و غلط گیری نهایی به عهده خریدار می باشد .


8 . مسئولیت حفاظت از فایل های خریداری شده از پاپیکو به عهده مشتری می باشد و درصورت پاک شدن فایل ها از روی سیستم شخصی کاربران به هر دلیلی (مانند سوختن هارد و ... )، هیچگونه مسئولیتی متوجه پاپیکو نخواهد بود.


9- خرید فایل از پاپیکو هیچگونه حق مالکیتی برای خریدار ایجاد نکرده و فایل خریداری شده صرفاً جهت چاپ و استفاده شخصی در آن واحد تجاری می باشد. (خریدار می تواند از مشتری خود بابت فایل هزینه طراحی یا هزینه ویرایش دریافت کند).


10. درصورتیکه که برای کسب و کار خود سامانه آنلاین نظیر سایت، کانال تلگرام و... راه اندازی نموده اید می بایست نکات زیر را رعایت کنید:

10-1 . قرار دادن فایل لایه باز در سامانه ممنوع می باشد.

10-2 . تصاویر  درج شده در سامانه می بایست با کیفیت پایین باشند، به طوریکه قابلیت چاپ نداشته باشند.

10-3. شما صرفاً مجاز به درج پیش نمایش فایل ها به قصد چاپ آنها ،‌ در سامانه آنلاین می باشید و فروش فایل لایه باز(همچنین تصویر با کیفیت فایل) و اخذ هزینه طراحی یا هزینه ویرایش از طریق سامانه ممنوع می باشد. (توجه کنید اخذ هزینه طراحی یا هزینه ویرایش فایل در مراکز تجاری فیزیکی بلامانع است)

10-4. در صورتیکه مشتری سامانه قصد چاپ طرح را نداشت و صرفا فایل لایه باز طرح یا تصویر با کیفیت طرح (با ویرایش یا بدون ویرایش) را درخواست نمود می بایست مشتری را به وبسایت پاپیکوهدایت کنید تا مستقیم فایل خود را تهیه نمایید  .


11. خریدار فایل می بایست علاوه بر مهارت کار کردن با اینترنت و کامپیوتر، با نصب و استفاده از نرم افزارهای مورد نیاز نظیر winrar، فتوشاپ، افترافکت و ... آشنایی کامل داشته باشد، نصب نرم افزارها و ویرایش فایل خریداری شده به عهده خریدار بوده و خدمات نصب نرم افزار، آموزش، ویرایش و چاپ از طرف مجموعه پاپیکو  انجام نمی گیرد. نرم افزار های گرافیکی و ویدیویی مورد نیاز برای باز کردن فایل های سایت بروی گوشی قابل نصب نبوده، و خریدار می بایست برای استفاده از فایل از کامپیوتر استفاده نماید.


12. استفاده از موکاپ با هدف واقعی نمایی پیش نمایش طرح برای خریدار بوده و امکان دانلود آنها وجود ندارد. بعد از خرید، فقط طرح اصلی دانلود می شود و فایل و عکس موکاپ به همراه فایل دانلودی نمی باشد و جهت پیش نمایش زیباتر در سایت به کار رفته است.


13. مسئولیت حفظ و نگهداری از اطلاعات ورود به حساب کاربری شامل پست الکترونیک، رمز عبور و اطلاعات شخصی درج شده بر روی سایت پاپیکو بر عهده کاربران است. برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید این اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند

1403-06-27